Sunday, June 8, 2008

期待的六月!

我记得的六月是平白的季节,没有春天花香的气息,没有冬天雪花的纷飞;
我记得的六月是平白的季节,没有新春的热闹,没有圣诞的浪漫;
我记得的六月是平白的季节,没有开学的期待,没有会考的恐惧;

但直到您的到临,临到我的生命,我发现了不一样的六月。我的生命不再期待任何季节,因为我的未来,全为了六月而等待。愿这是我最实在的期待,一个真实的季节,全为了你而庆祝。我的期待,愿不再成为流白。。。

6 comments:

Gary Liew said...

yayaya...JUNE is the best.. hee hee

bantwan said...

哈哈,还有一个六月飞霜。。。
开玩笑的啦,那明年的六月就是好日子了。。。

vteck said...

paiseh leh, purposely write this for my birthday, he he...

Gary Liew said...

yawor... vteck b'day in June wor... u must be very touching ler got ppl write such thing for u.. haha

Josh Wee said...

hahahha just for u leh Vteck!

vteck said...

I'm sooooo touched~
next time don't need to like that lah, just buy me drink will do, he he...